Forside sommer

Skal vi udvikle turismen i THY - sammen?

Foto: VisitThy

Der er brug for bred opbakning...

Turismen involverer langt flere end de, der umiddelbart beskæftiger sig med området, nemlig hoteller, sommerhusudlejere, Bed & Breakfast, campingpladser, vandrerhjem, feriecentre og attraktioner. Det har også en stor betydning for de håndværkere, der skal bygge og vedligeholde turismens faciliteter, det har en betydning for spisesteder og deres leverandører og det har storbetydning for handelslivet i det hele taget, hvor gæsterne gerne skal besøge et rigt og varieret forretningsliv.

Turismens betydning for områdets samlede omsætning er stor, og i takt med udviklingen må vi stå sammen om at styrke vores del af den samlede turismeomsætning.

Det kan vi kun ved at gøre omverdenen opmærksom på alle de tilbud, vi har på egnen og det kan vi kun, hvis vi har et servieapparat, der fungerer og handler effektivt på forespørgsler - og som kan rådgive og vejlede de gæster, der viser interesse for Thy og Hannæs.

Her står vi stærkt i Thy Turistforening - og et hav af gæster og forespørgsler når frem til os.

Thy turistforening har en strategi, der bygger på også at være tilstede "derude" - ganske modsat tendensen, hvor man samler og centraliserer. Thy Turistforening vil gøre Thy synlig - og det har vi behov for jeres opbakning til.

Skal vi kunne gøre det endnu bedre, både lokalt og i verden omkring os, bl.a. ved messer i både ind- og udland, er det nødvendigt, at så mange som muligt støtter op om at markedsføre Thy og Hannæs - ellers er virkningen for beskeden.

I kan være med til at gøre en forskel ved at tegne et medlemskab i Thy Turistforening - og så kan I samtidig være med til at bestemme, hvordan arbejdet med turismen skal forme sig i Thy og på Hannæs.

Tag en rask beslutning - gør muligheden for indsats større, og tegn et medlemskab.

Thy Turistforening.